Badania we Wrocławiu

dopuszczalna Wada wzroku do więziennictwa i policji

Posted on: Wrzesień 14, 2008

Witam pana serdecznie,
mam pytanie związane z psychotestami!!!

  • Mianowicie oblałem psychotesty do więziennictwa i czy to dyskwalifikuje mnie do podejścia do psychotestów do policji???

Moje oblanie było spowodowane wada wzroku 2,5 plus byłem przemęczony po nocnej pracy itp, a teraz idę na operacje wzroku i będę gotów na start do policji!!!!

i ostatnie pytanie ile wynosi dopuszczana wada wzroku do ubiegania się do policji??
Dziękuje za odczytanie i proszę o odpowiedź.
Marek

Odpowiedź

  • Brak sukcesu przy rekrutacji do jednej służby, nie wyklucza możliwość podejścia do każdej innej, nie wykluczając Policji. [ Jest inną sprawą czy da się radę, ale miałem kilka osób, które po nieudanym M.S do Policji zdały testy do więziennictwa i odwrotnie.]
  • Co do nasilenia wady wzroku to trudno mi się wypowiedzieć. Sama liczba dioptrii, to nieco za mało do profesjonalnej odpowiedzi
  • Radziłbym zasięgnąć konsultacji okulistycznej i po prostu uczciwie przestawić swój problem. Można też zapytać o to przy rekrutacji do służby więziennej.
  • Nie za bardzo precyzyjnie jest określony rodzaj zabiegu operacyjnego, jaki ma być wykonany.

Prawo jazdy kat C cena

Odpowiedzi: 10 to "dopuszczalna Wada wzroku do więziennictwa i policji"

Ja probowalam dostac sie do policji i moja wada sie nie kwalifikuje.Mozna to sprawdzic na Wykazie chorób i ułomności w rozporządzeniu ministra spraw wewnętrznych.

Dostałem od okulisty czy przejde badania do Policji. W rozporządzenia nie moge znależć. Jeśli mam
0,1 u – 0,75 dsp = 0,5
0,2 u – 0,5 dsp= 0,5
U=cc – 1,25 dsp = 1
u – 1,000 ds, – 1,0 Mam krótkowzroczność obrazu nosze soczewki czy przejde badania PANIE DOKTORZE PROSZE O ODPOWIEDŻ
Czy w wieku 19 lat wzrok się poprawią.
Szanowny Panie prosze o odpowiedż
Do widzenia

do -3 dioptrii – Z taką wadą możesz startować do SW

czy z zezem można startować do policji czy dyskfalifikuje mnie to na starcie? proszę o odpowiedz

Jestem krotkowidzem (-4.0 dioptrii). Chcialbym pracowac w policji. Czy ta wada dyskwalifikuje mnie na starcie?

Niestety z rozporządzeniu Ministra SWiA dopuszczalna granica krótkowzroczności wynosi -3 dioptrie(min. 0.5 – rzędów tablicy). To samo dotyczy MON-u i prawdopodobnie SW(bo badanie prowadzi komisja MSWiA).
W Policji mogą się starać o podjęcie służby osoby dalekowzroczne(do 6 dioptrii na plusie można dostać pozytywną opinię WKL).

moja wada wzroku: jedno około – 2.25 drugie oko -2.00 do policji się nie dostałem, na ostatniej już komisji lekarskiej gdzie podana była decyzja zostałem odrzucony z opisem że mam za dużą wade wzroku

Witam,
Mój okulista stwierdził,że mam astygmatyzm
Staram sie do pracy w POLICJI,czy moja wada
Prawe oko :
sfera: -4,0 cylider: -0,4
Lewe oko:
sfera:4,05 cylinder: 3,5
czy to mnie zdyskwalifikuje?
Dziękuję za przeczytanie i prosze o odpowiedz, z góry dziekuję.

Łukasz, powinieneś się odwołać.
ja mam wade -1,5 dioptri, także się kwalfikuję.
Jak jest z korekcja laserowa? od ilu „minusów” można taki zabieg przeprowadzać?

Witam mam wade wzroku na prwym oku +3D na lewym zero. czy to mnie dyskwalifikuje ??

Prosze o odpowiedz, z gory dziekuje.
Pozdrawiam Sebastian

Dodaj komentarz

  • Paula: A czy ja też mogę prosic o bazę? paula44@onet.eu Pozdrawiam
  • monika: proszę o pomoc w testach do ITD sklepspo@onet.eu
  • Joanna: Witam, czy mogłabym Pana prosić również o pomoc w testach do ITD. 9 STYCZNIA 2014 mam test z wiedzy i kompetencji Mój e-mail: asiachod@poczta
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

