Badania we Wrocławiu

Odwołanie od orzeczenia lekarza medycyny pracy

Posted on: Listopad 1, 2007

Odszkodowania Wrocław

Pracuje na stanowisku Rewident Taboru kolejowego. 17.07.2007 zdrętwiała
mi ręka i pół twarzy. Trwało to przez ok 2 godzin po czym przeszło.
Między czasie trafiłem do szpitala. Na wypisie napisali przejściowe niedokrwienie mózgu, nikotynizm. Dnia 26.10.2007 robiłem Badania Kontrolne.

Podczas wizyty u Neurologa zobaczywszy wypis ze szpitala dostałem niezdolność do pracy. Sugerując się tylko wypisem.

Na wypisie nie ma żadnych złych wyników z badań przeprowadzonych w szpitalu. Jakie kroki mogę podjąć by dostać zdolność do pracy.
Jestem załamany.

Zważając że czuje się naprawdę dobrze. Według
mnie, nie ma podstaw do zapobiegliwości przez lekarza. Proszę o pomoc.!!!

Odpowiedź

Proponuję odwołanie od orzeczenia lekarza medycyny pracy.

Prywatnie nie jestem przekonany o dobrym stanie pańskiego zdrowia.

Dodaj komentarz

  • Paula: A czy ja też mogę prosic o bazę? paula44@onet.eu Pozdrawiam
  • monika: proszę o pomoc w testach do ITD sklepspo@onet.eu
  • Joanna: Witam, czy mogłabym Pana prosić również o pomoc w testach do ITD. 9 STYCZNIA 2014 mam test z wiedzy i kompetencji Mój e-mail: asiachod@poczta
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

